喜乐是非,自己体会。

Piano Song - Meiko

我喜欢的标签:吉他 关键音 原音  即兴  重复段

来自:Meiko

Every little thing I do, I do for you
(我做的每一件小事 都是为你而做)
With every little thing, 
(做这每一件事时) 
I think a thought of you
(我都会想到你)
And I try so hard not to notice
(我努力让自己尽量不要去注意)
I try so hard not to care
(我努力让自己不要在意)
I try so hard not to know that you're not here
(我试图努力让自己不要去意识到你不在我身边)

......

评论
热度 ( 29 )

© A-水塔先生 、 | Powered by LOFTER