喜乐是非,自己体会。

Move On - Garden City Movement

我把灵魂遗忘在终日吹着风的深山的峡谷

偶尔想起

却从不去找回

Move On

向前看

Move On

向前看

Late night stories

深夜故事

Running naked,cutting through the breeze

我赤裸奔跑,耳边寒风呼啸

Kissing your eyes

亲吻你的眼

Walking onto our friends

和朋友们一起

Catching stars and seas

捕捉星星和海洋

Presses up to me

你在我耳边

Whispers "Take me"

妩媚低语“带上我”

Soft skinned covered shells

柔软的皮肤

And the taste of bells

银铃般的声音

To the atmos-greet

在空气中飘荡

I know

我明白

I know

我明白

Move On

向前看

Move On

向前看

Now it's time to move on

是时候向前看了

Move On

向前看

Now it's time to move on

是时候向前看了

Move on

向前看

Move on

向前看

Move on

向前看

Move on

向前看

Move on

向前看

Fair chilled chocolates

冰镇的巧克力

Sides of them are kissing through the clouds

我们们彼此亲吻,穿过云层

Looking as you sleep

看着你熟睡

And gently on the side

我小心翼翼地把它们放在床边

Start to fade away

是时候离开了

Leaving paper trails

留下字条

Don’t forget me,love

勿忘我,我爱

Thanks to first and last

第一次也是最后一次了

I’m always in the past

我将定格在过往

Run from what can hide

就此逃离

I know,I know

我明白,我明白

Move on

向前看

Now it’s time to move on

是时候向前看了

Move on

向前看

Now it’s time to move on

是时候向前看了

Move on

向前看

Move on

向前看

Move on

向前看

Move on

向前看

Move on

向前看

Move on

向前看

Move on

向前看

Move on

向前看

Move on

向前看


评论
热度 ( 57 )
  1. 共2人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© A-水塔先生 、 | Powered by LOFTER