喜乐是非,自己体会。

Pretty Thoughts - Galimatias、Alina Baraz

要迷幻就迷幻得彻底些才好。

        You're that lace trimmed danger
        你是镶着花边的危险

     对于听她的歌,对于耳机的质量也是一个考验呢。仙气弥漫的飘忽感,触摸不到却又想去感受她的真实。

 You looked at me with certainty
你那么肯定地看着我
I couldn't look away
我不能转过脸去
Took your jacket off like
你把外套脱下
Like you were here to stay
就像你会一直留下
Chasin' your pretty thoughts
追逐 你美好的想法
And your plastic love
还有你变化的爱

There goes my mind
和我的思绪
Let it go
就这样吧
You're that lace trimmed danger
你是镶着花边的危险
One day you'll be the face of a stranger
可有一天你会看我变成一个陌生人
Stranger Stranger Stranger
陌生人
I couldn't look away
我不能转过脸去
Chasin' your pretty thoughts
追逐 你美好的想法
You're mine
你是我的
You're sinking' in my soul
你在我的灵魂中沉没
Chasin' your pretty thoughts
追逐 你美好的想法
No I couldn't look away
不 我不能转过脸去
Chasin' your pretty thoughts
追逐 你美好的想法
You're mine
你是我的
You're sinking' in my soul
你在我的灵魂中沉没
Chasin' your pretty thoughts
追逐 你美好的想法
Chasin' your pretty thoughts
追逐 你美好的想法


In intervals you're sinkin' in
你在间隔里下沉
You're sinkin' in
你往下沉
You're sinkin' in my soul
你沉入我的灵魂
Thought to myself
我想想自己
Don't
难道
don't you lose control
你还没失去控制吗
Started to undress you with my wandering eyes
眼神游走中,我为你宽衣
Told myself you'd be gone by sunrise
你说日出就会离去
'Cause you're that lace trimmed danger
因为你是镶着花边的危险
One day you'll be the face of a stranger
可有一天你会看我变成一个陌生人
Stranger Stranger Stranger
哦陌生人
No I couldn't look away
不 我不能转过脸去
Chasin' your pretty thoughts
追逐 你美好的想法
You're mine
你是我的
You're sinking' in my soul
你沉入我的灵魂
Chasin' your pretty thoughts
追逐 你美好的想法
I couldn't look away
我不能转过脸去
Chasin' your pretty thoughts
追逐 你美好的想法
You're mine
你是我的
You're sinking' in my soul
你沉入我的灵魂
Chasin' your pretty thoughts
追逐 你美好的想法
I couldn't look away
我不能转过脸去
Chasin' your pretty thoughts
追逐 你美好的想法
Your pretty thoughts
你美好的想法

评论
热度 ( 80 )
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© A-水塔先生 、 | Powered by LOFTER