喜乐是非,自己体会。

Home - Heidi Happy

晚安曲。

                    在这个世界上,确实没有什么地方比“家”更美好、更温暖了。

I thought I couldn't write a song for you.

我想我不能为你写一首歌

I was afraid of being too confused.

我害怕沉溺于你

I was lost somewhere I was not supposed to be,

我迷失在某个不属于我的地方

But now I'm back,

但现在我回来了

And it's nice to be home.

家里感觉格外美好

Today I found a picture of you.

今天我找出了一张你的照片

And I didn't know the guy that then was you.

我已认不出当时的你

I put it somewhere safe

我把它放在一个安全的地方

So I could be sure

那么我才能肯定

Our past cannot be taken from us.

我们的过去不会被夺走

I was lost somewhere I was not supposed to be,

我迷失在某个不属于我的地方

But now I'm back,

但现在我回来了

And it's nice to be home.

家里感觉格外美好


评论
热度 ( 70 )

© A-水塔先生 、 | Powered by LOFTER