喜乐是非,自己体会。

Demons - Imagine Dragons

像Imagine Dragons这样的独立摇滚乐队一直是很喜欢且欣赏的。

第一次关注到这个乐队还是在他们的首张录音室专辑《Night Visions》,这张专辑后来也是取得很大的成功。不同于其他摇滚乐队的歇斯底里,他们的作品更加简洁和舒服,同时主唱的嗓音我也喜欢。歌词、编曲、乐队的演奏的默契配合,怪不得在可以Billboard榜单,连续4周位列第6位,连续12周位列前10位,超过一年位列Billboard Top100。2014年获得Much Music视频奖年度团体最佳视频和iHeart Radio音乐奖年度最佳另类摇滚歌曲。

       当暗无天日

  当希望落空

  我们看见的圣人们啊

  熠熠闪光,

  当梦想沦落

  我们为之欢呼的人啊

  十恶不赦

  当热血腐朽,不再奔腾

  我多想隐藏这真相

  帮你构筑虚拟的天堂

  但内心的那个猛兽

  让我们无处可逃

  不管我们以何为食

  贪念是我们的本质

  我的欲望王国已经来势汹汹

  我的欲望王国已经来势汹汹

  当你感受到我的炽热

  请凝视我的双眸

  那里藏着我内心的恶魔

  那里藏着我内心的恶魔

  不要靠我太近

  这里再无光明

  那里藏着我内心的恶魔

  那里藏着我内心的恶魔

  当所有的一切落幕

  这就是结束了吗

  当灯光褪去

  罪恶开始张牙舞爪

  他们掘翻你的坟墓

  你的伪装面具

  呼之欲出

  在这一片狼藉中

  我不想让你失望

  却被牢牢困住,无能为力

  尽管我所做的一切都是为了你

  我也不想掩藏这真相

  不管我们以何为食

  贪念是我们的本质

  我的欲望王国已经来势汹汹

  我的欲望王国已经来势汹汹

  当你感受到我的炽热

  请凝视我的双眸

  那里藏着我内心的恶魔

  那里藏着我内心的恶魔

  不要靠我太近

  这里再无光明

  那里藏着我内心的恶魔

  那里藏着我内心的恶魔

  他们说你是始作俑者

  在我看来只是命运弄人

  我的灵魂摇摆,举棋不定

  我只能放你自由

  你的双眸,闪烁迷人

  我多想留住那光芒

  此刻我已无处可逃

  除非你告诉我怎样做到

  当你感受到我的炽热

  请凝视我的双眸

  那里藏着我内心的恶魔

  那里藏着我内心的恶魔

  不要靠我太近

  这里再无光明

  那里藏着我内心的恶魔

  那里藏着我内心的恶魔

When the days are cold

And the cards all fold

And the saints we see

Are all made of gold

When your dreams all fail

And the ones we hail

Are the worst of all

And the blood’s run stale

I want to hide the truth

I want to shelter you

But with the beast inside

There’s nowhere we can hide

No matter what we breed

We still are made of greed

This is my kingdom come

This is my kingdom come

When you feel my heat

Look into my eyes

It’s where my demons hide

It’s where my demons hide

Don’t get too close

It’s dark inside

It’s where my demons hide

It’s where my demons hide

When the curtain’s call

Is the last of all

When the lights fade out

All the sinners crawl

So they dug your grave

And the masquerade

Will come calling out

At the mess you made

Don’t want to let you down

But I am hell bound

Though this is all for you

Don’t want to hide the truth

No matter what we breed

We still are made of greed

This is my kingdom come

This is my kingdom come

When the curtain’s call

When you feel my heat

Look into my eyes

It’s where my demons hide

It’s where my demons hide

Don’t get too close

It’s dark inside

It’s where my demons hide

It’s where my demons hide

They say it's what you make

I say it's up to fate

It's woven in my soul

I need to let you go

Your eyes, they shine so bright

I want to save their light

I can't escape this now

Unless you show me how

When you feel my heat

Look into my eyes

It’s where my demons hide

It’s where my demons hide

Don’t get too close

It’s dark inside

It’s where my demons hide

It’s where my demons hide


评论 ( 4 )
热度 ( 294 )

© A-水塔先生 、 | Powered by LOFTER