喜乐是非,自己体会。

Vapor - Trella

说好要经常给大家推送新歌也总是食言(惭愧),植物店换了新的位置所以有很多很多事情要一点一点的自己去打理,故而几乎都没什么时间登LOFTER。

(可以给我留言、评论或者私信聊聊你们的生活)

这首歌其实听了好一段时间了,她的这张EP可以算相当耐听制作精良。

Trella给我的感觉是,她不急不缓的唱,所有的力量和爆发、情绪都糅合到了一起。  不用声嘶力竭的狂吼,宛如位于风暴的中心,平静的内心外面狂暴的呼喊着所有的不甘和绝望。

我希望你可以陪我听完整首歌,用一种宁静的心情去感悟。

Burning in your love
在你的爱里燃烧
Burning in
烈火灼心
Burning in your love
在你的爱里燃烧
Burning in
炙焰袭身

I see your hand touching but I don't feel you
你伸手触碰我,可我感受不到

Burning hot but chasing the cold
明知是烈火,却心如冰封
Wind as I move
我幻化成飘渺的风
I'm not your maker, I'm not the one
我不是造物主啊,我如何寻你
You call on
你在呼唤我吗
So smoke me like vapor, take it away
把我当做水汽吧,我会无处不在
The battles of love
爱是永无止境的战争
Breathe slower, fall lighter
缓缓呼吸,轻盈下坠
Take it all in
接受这世间残酷的全部
Standing idle with my rifle
你朝我心里开了一枪,伴着细碎的火花
Burning in your love
在你的爱里燃烧
Burning in
烈火灼心
Blooming in winter, you were my one desire
寒冬里盛放,你是我对春天的唯一希望
Till you remember all of your lies, your fire
你的所有谎言,于记忆的火光中摇曳
Trying to hold on to every last remnant of love
我想拥紧爱的每寸余烬
Till I lost sight of every last breath
直到我看不见最后一丝气息
I fell from above
我从高处跌落
Breathe slower, fall lighter
放缓呼吸,轻轻下坠
Take it all in
我也渐渐包容一切
Standing idle with my rifle
你朝我心里开了一枪,伴着细碎的火花
Burning in your love
在你的爱里燃烧
Breathe slower, fall lighter
放缓呼吸,轻轻下坠
Take it all in
接受这世间残酷的全部
Standing idle with my rifle
你朝我心里开了一枪,伴着细碎的火花
Burning in your love
在你的爱里燃烧
Burning in your love
在你的爱里燃烧
Burning in your love
在你的爱里燃烧
All of my nightmares they started with you
我暗夜的梦魇由你而生
My lord tellin' me to come home
神圣的主告诉我,游子是时归家
There in the morning I rose from the dust
某个清晨我从尘埃间升起
With my rifle now I run from your smokey lung
如轻烟穿行于你肺腑之间
Burning in your love
我在你的爱里燃烧
Burning in
炙焰袭身
Burning in your love
我在你的爱里燃烧
Burning in your love
燃烧
Burning in
烈火灼心
Burning in your love


评论 ( 1 )
热度 ( 28 )

© A-水塔先生 、 | Powered by LOFTER